תאום צפיות לקוח

לקוח יקר, 

ראשית תודה שבחרת לרכוש אצלנו.

על מנת לצמצם את הפער בין צפיות הלקוח לרמת השרות בחנות אבקש ממך להשקיע מספר רגעים לקרא את השורות הבאות, בכדי שבמידה ותהיה בעיה (והלואי שלא תהיה), נדע שנינו מה השלב הבא ואיך אנחנו מתמודדים עם הדברים.
 

1. בשל עומס הטלפונים על החנות, לא ניתן לקבל שרות בטלפון אלא בהודעות בלבד.
אנחנו מבינים שזה לא הכי נוח, כרגע זה מה שאנחנו מסוגלים לתת.

 

2. כל שאלה ניתן להפנות בהודעה בוואצאפ - ואנחנו עונים לכולם.

בשאלות שהמידע עליהן נמצא באתר, הלקוח יופנה לאתר החנות.
 

3. לוקח לנו בין יום לשלושה ימי עסקים מלאים להכין הזמנה לאיסוף/משלוח.

זה תלוי מזמינות המוצרים בהזמנה ובעומס הלקוחות על החנות, שאיפתנו להכי מהר.
לא ניתן לצפות את זה מראש ואין טעם לשאול מתי ההזמנה תהיה מוכנה.

 

4. במקרים חריגים שחסר מוצר מסויים אנחנו מודיעים ללקוח לפני.

על פי רוב מלאי האתר מעודכן, לפעמים יש הפתעות כי החנות הפיזית חולקת את אותו המלאי, ולקוחות בחנות עשויים לשנות את המלאי לפני שההזמנה מגיעה לביצוע.
 

5. ביטול הזמנה לאחר תשלום יחוייב בדמי ביטול אותם אנחנו נדרשים לשלם ע"י חברת האשראי.

מדובר במשהו בסביבות ה-  5.00 ש"ח.
 

6. השתדלנו לכתוב בתאור הפריט את כל הנקודות שעשויות להוות מכשול בעיסקה, מומלץ לקרא את תאור הפריט לפני ההזמנה.

אם לא מצויין שהמוצר אורגני - אז הוא לא, אם כתוב שלמוצר אין ריח - אז גם אם קניתם במקום אחר וחשבתם שיש ריח, אין ריח.

אם אתם מחפשים שיהיה למוצר תכונה מסויימת, כדאי שתשאלו לפני שאתם רוכשים, כי אם לא תהיה לו את התכונה שחשבתם שצריך להיות, זה לא יחשב כפגם שבגינו תקבלו זיכוי - לכן במידה וחשוב לכם שלמוצר יהיה ריח מסויים או טעם מסויים - תשאלו לפני ותחסכו את המחלוקת אחר כך.
 

7. אתם רוצים את ההזמנה עם משלוח בדואר ?

כדאי שתדעו מה הן מגבלות שיטת המשלוח הזו, לפני שתבחרו בה, תוכלו לקרא כאן בקישור הזה, את כל המידע על שיטת משלוח זו.
 

8. אתם רוצים את המשלוח עם שליח עד הבית ?

כדאי שתדעו שאם אתם גרים בקיבוץ או במושב או ישוב - השליח לא יגיע אליכם עד הבית אלא ישאיר את החבילה במקום בו אתם מקבלים בדרך כלל דואר רשום.

מומלץ לקרא בקישור הזה את התנאים וההגבלות של שיטת משלוח זו.
 

9. אתם רוצים את המשלוח לנקודת איסוף של בוקס-איט ?

אתם יכולים להכנס לאתר של חברת בוקס-איט www.Boxit.co.il ולבחור משם נקודת איסוף שנוחה לכם., במידה ולא תבחרו משם נקודת איסוף, אנחנו נבחר שתי נקודות איסוף (במידה וקימות) שקרובות לכתובת שלכם, ונשלח לכם כדי שתחליטו לאן אתם מעדיפים לקבל את ההזמנה - ובכל מקרה המשלוח לא יוצא ללא אישור שלכם לנקודת האיסוף.

מומלץ לקרא את תנאי המשלוח של בוקסאיט בקישור הזה לפני השימוש בשרות שלהם,

מי שמזמין את החבילה ללוקר - היא נשמרת שם רק 48 שעות !
 

10. באופן כללי כל המשלוחים אצלנו הם בכפוף לתנאי חברות השילוח.

זה אומר שאם יש בעיה במשלוח, אנחנו מחכים לשמוע מחברת השילוח מה יש לה להגיד לפני כל דבר אחר, לפעמים הברור הזה לוקח קצת זמן, וצריך להתאזר בסבלנות - אנחנו לא משאירים את הלקוח בלי מענה - מטפלים בכל בעיה אבל תמיד מחכים קודם כל לשמוע מחברת השילוח מה עלה מהברור שלהם.

11. על כל חבילה אנו מציינים את מספר הטלפון שלכם לחברת השילוח.
חובה להשאיר בהזמנה מספר נייד ולא מספר של טלפון קווי מאחר והיום רוב התקשרות של חברות השילוח עם הלקוחות היא באמצעות הודעות לנייד.

  • Facebook Social Icon
  • Google+ Social Icon
  • YouTube Social  Icon
This site and the store run by Orthodoxes Jews.
Please do not place orders on Saturday because they will be deleted.

טעות.לעולם.חוזרת

כל התמונות באתר מיועדות להמחשה בלבד

תבליני ברכה • רחוב עין חי 3 הוד השרון • טלפון: 077-3306677

Cart0